Bezárás

Tisztelt helyiség Bérlőink!

Tájékoztatjuk, hogy a 2020. 04. 01.-én elfogadott Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2020. (IV.01.) önkormányzati rendelete az új koronavírus-járvány okozta helyi gazdasági és társadalmi hatások enyhítését célzó intézkedésekről az alábbi linken érhető el

Önkormányzati rendelet az új koronavírus-járvány okozta helyi gazdasági és társadalmi hatások enyhítését célzó intézkedésekről

A rendelet áttekintését követően lehetőségük nyílik mérlegelni, hogy vállalkozásuk jogosult e méltányossági eljárás keretében bérletidíj kedvezmény elbírálásra. Amennyiben az Önkormányzat által nyújtandó bérletidíj kedvezmény lehetőségével élni kívánnak, kérjük oldalunkon a letölthető dokumentumok menüpontból (http://uvzrt.hu/letoltheto-dokumentumok.html), vagy közvetlenül az alábbi linkek valamelyikén töltsék le a megfelelő méltányossági kérelmet, töltsék ki (elektronikus formában is kitölthető) és hiánytalanul mellékeljék a kapcsolódó dokumentumokat.

Fizetési méltányossági kérelem cégek részére
Fizetési méltányossági kérelem magánszemélyek részére

Abban az esetben, ha a kialakult járványhelyzet miatt az elmúlt napokban már nyújtottak be társaságunkhoz -a korábbi eljárás rend szerint- kérelmet, úgy kérjük ismételten megtenni fenti rendelet alapján. A hiánytalanul kitöltött kérelmeket Társaságunk 15 napon belül elbírálja és döntéshozatalra megküldi az Önkormányzatnak. A döntésről Társaságunk haladéktalanul értesíti a kérelmezőt.

Budapest, 2020. 04. 01.
UV Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus sajnálatosan gyors terjedése, a lehetséges fertőzések elkerülése miatt, az UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt. kéri, hogy ügyfélszolgálatát személyesen csak feltétlenül szükséges esetben keresse fel! (hátralékbefizetés, részletfizetési megállapodástés) Amennyiben bizonytalan benne, hogy ügyét miként tudja elintézni, előbb hívja fel cégünket. Nyitvatartásunk kizárólag szerdán van: 08:15-17-ig. Szerződések aláírására egyesével hívjuk be ügyfeleinket a hét minden napjára. Problémáik zökkenőmentes megoldásának érdekében 3 közvetlen telefonos hívószámot állítottunk üzembe

06-70-5001018, 06-70-5001024, 06-70-5001250.

Segítségüket és megértésüket köszönjük:

UV Zrt.

Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
Keresés

UV Zrt. új weboldal indulása

Tisztelt Látogatónk,

Örömünkre szolgál bejelenteni, hogy 2017. április 03–tól az UV Zrt. megújult weboldallal várja az érdeklődőket.

Újdonságként szeretnénk figyelmébe ajánlani elkészült ingatlan Bérbeadás és Eladás menüpontunkat, mely ponton belül látható aktuálisan kínált ingatlanaink listája. A menüponton belül lehetőség van különböző szűrőfeltételek beállítására, így célzottabb keresés indítható a kívánt ingatlan megtalálása érdekében.

Bővült a Letölthető dokumentumok menüpontunk, ahol a keresett nyomtatványok pdf formátumban letölthetőek, illetve több esetben a nyomtatványok már akár digitálisan ki is tölthetőek. A könnyebb és rugalmasabb ügyintézés érdekében, Online kapcsolat menüpontot alakítottunk ki, ahol műszaki hibabejelentést tehetnek ügyfeleink és akár otthonról is intézhetnek számlaügyi kérdéseket, adatváltozással történő bejelentéseket, kérelmek benyújtását Társaságunk felé. 10 téma közül lehet kiválasztani a megfelelő ügyintézési témakört, mely bejelentés mellé egyúttal csatolható mellékletként a kitöltött adatlap is. Egyéb esetben az adatlapokat továbbra is lehetőség van személyesen, ügyfélszolgálati időben Társaságunk részére eljuttatni.

Többek között bővült korábbi weboldalunk aktuális Álláspályázatok, Hirdetmények, Pályázatok menüpontokkal is. A Szolgáltatások menüponton belül az UV Zrt. és Újpest Önkormányzata tulajdonában álló intézmények részletes bemutatására, képgalériák feltöltésére és kapcsolattartói elérhetőségek megadására került sor.

Bízunk benne, hogy megújult és egyben színvonalasan kialakított honlapunk segítségére lesz a keresett szolgáltatás igénybevételében.

Jó böngészést kívánunk!

UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt.