Bezárás

Tisztelt helyiség Bérlőink!

Tájékoztatjuk, hogy a 2020. 04. 01.-én elfogadott Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2020. (IV.01.) önkormányzati rendelete az új koronavírus-járvány okozta helyi gazdasági és társadalmi hatások enyhítését célzó intézkedésekről az alábbi linken érhető el

Önkormányzati rendelet az új koronavírus-járvány okozta helyi gazdasági és társadalmi hatások enyhítését célzó intézkedésekről

A rendelet áttekintését követően lehetőségük nyílik mérlegelni, hogy vállalkozásuk jogosult e méltányossági eljárás keretében bérletidíj kedvezmény elbírálásra. Amennyiben az Önkormányzat által nyújtandó bérletidíj kedvezmény lehetőségével élni kívánnak, kérjük oldalunkon a letölthető dokumentumok menüpontból (http://uvzrt.hu/letoltheto-dokumentumok.html), vagy közvetlenül az alábbi linkek valamelyikén töltsék le a megfelelő méltányossági kérelmet, töltsék ki (elektronikus formában is kitölthető) és hiánytalanul mellékeljék a kapcsolódó dokumentumokat.

Fizetési méltányossági kérelem cégek részére
Fizetési méltányossági kérelem magánszemélyek részére

Abban az esetben, ha a kialakult járványhelyzet miatt az elmúlt napokban már nyújtottak be társaságunkhoz -a korábbi eljárás rend szerint- kérelmet, úgy kérjük ismételten megtenni fenti rendelet alapján. A hiánytalanul kitöltött kérelmeket Társaságunk 15 napon belül elbírálja és döntéshozatalra megküldi az Önkormányzatnak. A döntésről Társaságunk haladéktalanul értesíti a kérelmezőt.

Budapest, 2020. 04. 01.
UV Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus sajnálatosan gyors terjedése, a lehetséges fertőzések elkerülése miatt, az UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt. kéri, hogy ügyfélszolgálatát személyesen csak feltétlenül szükséges esetben keresse fel! (hátralékbefizetés, részletfizetési megállapodástés) Amennyiben bizonytalan benne, hogy ügyét miként tudja elintézni, előbb hívja fel cégünket. Nyitvatartásunk kizárólag szerdán van: 08:15-17-ig. Szerződések aláírására egyesével hívjuk be ügyfeleinket a hét minden napjára. Problémáik zökkenőmentes megoldásának érdekében 3 közvetlen telefonos hívószámot állítottunk üzembe

06-70-5001018, 06-70-5001024, 06-70-5001250.

Segítségüket és megértésüket köszönjük:

UV Zrt.

Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
Keresés
Szervezeti felépítés, elérhetőségek

Szervezeti felépítés, elérhetőségek

Szervezeti egység

mellék

e-mail

     

Vezérigazgató

   

Hock Zoltán
Titkárság: Bordán Zsuzsanna titkárságvezető

4000

bordan.zsuzsanna@uvzrt.hu

Vezérigazgató-helyettes

   


Titkárság: titkárságvezető

3000

 
     

Jogi osztály

   

dr. Roland Zita
mb.jogi osztályvezető

4100

roland.zita@uvzrt.hu

     

Hasznosítási osztály

   

Zsila Imre
hasznosítási osztályvezető

4200

zsila.imre@uvzrt.hu

     

     

Gazdasági igazgató

   

Tóth Tamás
Titkárság: Szép Erika vezetői asszisztens

5000

szep.erika@uvzrt.hu

     

Gazdasági osztály

   

Briglovics Lilla
gazdasági osztályvezető

5100

briglovics.lilla@uvzrt.hu

     

Ügyfélkapcsolati osztály

   

Klonyavec Krisztina
ügyfélkapcsolati osztályvezető

5200

klonyavec.krisztina@uvzrt.hu

     

     

Üzemeltetési igazgató

   


Titkárság: vezetői asszisztens

7000

 
     

Üzemeltetési osztály

   

Major Gabriella
üzemeltetési osztályvezető

7100

major.gabriella@uvzrt.hu

     

Mogyorósi Ferenc
Városi Uszoda

7200

mogyorosi.ferenc@uvzrt.hu

     

     

Műszaki igazgató,
igazgatósági kabinetvezető

   

Szatmári Kornélia
Titkárság: Marsi Judit vezetői asszisztens

6000

marsi.judit@uvzrt.hu

     

Műszaki osztály

 

Vargáné Ildikó
műszaki osztályvezető

6100

vargane.ildiko@uvzrt.hu

     

     

PR és Marketing menedzser

   
Balogh Gabriella

6200

balogh.gabriella@uvzrt.hu

     

     

Adatvédelmi tisztviselő

   

dr. Pintér Petra

4100

adatvedelem@uvzrt.hu