Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus sajnálatosan gyors terjedése, a lehetséges fertőzések elkerülése miatt, az UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt. kéri, hogy ügyfélszolgálatát személyesen csak feltétlenül szükséges esetben keresse fel! (hátralékbefizetés, részletfizetési megállapodástés) Amennyiben bizonytalan benne, hogy ügyét miként tudja elintézni, előbb hívja fel cégünket. Nyitvatartásunk kizárólag szerdán van: 08:15-17-ig. Szerződések aláírására egyesével hívjuk be ügyfeleinket a hét minden napjára.

A járvány enyhülésének következtében 2020.07.06-i (hétfő) nappal az UV Zrt. ügyfélszolgálata visszaáll a régi ügyfélfogadási rendre:

  • Hétfő: 13:00-17:30
  • Kedd: -
  • Szerda: 8:15-15:00
  • Csütörtök: -
  • Péntek: 8:15-12:30

A személyes ügyfélfogadás alatt az ügyféltérben egyszerre az ügyintézőkkel megegyező számú ügyfél tartózkodhat. Várakozásra az épület előtt van lehetőség. Az ügyféltérbe kizárólag kézfertőtlenítés után, maszkban léphetnek be. Kérjük az ügyféltérben csak az ügyintézéssel érintett személyek legyenek jelen.

A zökkenőmentes ügyintézés érdekében a szerződés aláírásra kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Kérjük Önöket, ügyinzézés céljából, amennyiben tehetik, telefonon, illetve e-mailben lépjenek kapcsolatba velünk.

06-70-5001018, 06-70-5001024, 06-70-5001250, info@uvzrt.hu

Segítségüket és megértésüket köszönjük:

UV Zrt.

Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
Keresés

Eljárások / letölthető szerződések

Forrás-SQL/KGR rendszer bevezetése, oktatása és fejlesztése
 • Vállalkozási Szerződés

Szociális blokk építés – Velencei üdülőtábor
 • Vállalkozási szerződés

Gépkocsibeszerzés, -bérlés és flottakezelés – 2016
 • Bérleti Szerződés Toyota Prius Plus
 • Bérleti Szerződés Toyota Rav 4

Gépkocsibeszerzés, -bérlés és flottakezelés – II. 2016
 • Bérleti Szerződés Ford Focus
 • Bérleti szerződés Volkswagen